Varastettu Mondraker ja Kona

Missä pitäisi ajaa? Missä saa ajaa ja kuka väistää? Hyviä tai huonoja kokemuksia pyöräilijänä olosta?
janiA

Varastettu Mondraker ja Kona

ViestiKirjoittaja janiA » 12 Heinä 2012 09:48

Varastettu vaalean harmaa mondraker prayer kultaisilla hope/bravemachine vanteilla. Fillarissa myös kultaiset satulatolppa ja stonga. Keula toimi marzocci 888.

Varastettu vihreä Kona stuff shiverin 120mm keulalla. Fillarissa oli DT Swiss kiekot.

Molemmat lähti vaajakoskelta haapatieltä lukitusta taloyhtiön fillari kellarista. Jos tuntomerkkeihin sopivaa kamaa liikkuu niin yhteyttä voi ottaa nollaviisnolla 3231150

Jani Ahvenainen

JanneN

Re: Varastettu Mondraker ja Kona

ViestiKirjoittaja JanneN » 12 Heinä 2012 20:01

Olin näkevinäni Facebookissa kiertoviestinä että vaajakoskelta oli viety jonkun tytön BMX pyörä. Sahattu irti telineestä
Vissiin joku jengi taasen liikkeellä?

tvhakala

Re: Varastettu Mondraker ja Kona

ViestiKirjoittaja tvhakala » 13 Heinä 2012 14:30

Ei minulla kyllä mitään havaintoja asiaan liittyen ole, tai sen puoleen mitään muutakaan järkevää asiaa. Toteanpa vaan, että foorumin järjestyssäännöt estävät minua kertomasta mitä mieltä olen pyörävarkaista :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: . Iteltä n. 3,5 pyörää varastettu, prkl ! :evil:

Palaa sivulle “Pyörällä liikenteessä”