Joo mukana ollaan . Ei ole kuin luistelusukset niin ei tarvi miettiä millä mennään. Minä olen Arsin takana. Ostin juuri pitkän ja leveän kuminauhan. Sidotaan toinenpää Arsiin.
Onkohan tuo Keuruun laturetki voimissaan?? 3.3.2012 latua ei ole ajettu kuin lasten hiihtämältä osuudelta. Näin lukee esitteessä. Tietääkö Arsi homma tarkemmin???
Retki on voimissaan miehestä ei tiedä! Lauantai on vapaantyylin päivä ja tuo tarkoittaa että latu on ajettu vain alamäkiin! Matka on todellisuudessaan just ja just 45km
Joo niinhän se onkin. Lauantaina olen innolla mukana. Katsotaan perjantaina millä kyydillä mennään ja tullaan. Retkihiihto on siitä kiva , että voidaan mennä rauhallisesti maisemista nauttien. Kyllä Arsi Finlandiasta viikossa toipuu. Lähdetään rakentamaan tuollaista positiivista otetta hommaan niin 45 km menee lentäen. .jouko
Lähtöajankohta voisim olla kello 10.30(Keuruu) . Ei tuu kiire ja silti ehtii perille hiljaisellakin vauhdilla ennen pimeää.
Lähtö voisi olla jopa klo. 10.00? Keuruun uimahallilta. Tällä hetkellä keli näyttäs olevan lauantaille aivan loistava! Eli ei muutakun mukaan kaikki. Ketäs nyt on lähössä vai mennäänkö Joukon kanssa kaksin? Mulla tulehtu Finlandian rykäsystä olkalihas, mutta ei estä lauantain laturetkeä hiihdetään vaikka yhdellä kädellä hätätilassa!