moi!
kiinnostasko ketään lähteä viikon päästä hiihtelemään keuruulle laturetkeä??
http://www.keuruu.fi/vapaa_aika/liikunt ... _2011.html
olikos matti ainakin lähössä?
Maastohiihto
Maastohiihto
Se joka vitsaa säästää saa kaatumataudin!
Re: Maastohiihto
Moi Arsi!
Olisipa hyvinkin kiinnostanut tuo Keuruun laturetki. Olen kuitenkin juuri samaan aikaan Kolin maisemahiihdossa. Olen monesti miettinyt osallistumista ko.laturetkeen mutta ainan se on toistaiseksi jäänyt väliin eri syistä.
T.jouko
Olisipa hyvinkin kiinnostanut tuo Keuruun laturetki. Olen kuitenkin juuri samaan aikaan Kolin maisemahiihdossa. Olen monesti miettinyt osallistumista ko.laturetkeen mutta ainan se on toistaiseksi jäänyt väliin eri syistä.
T.jouko
Matti on suunnitellut osallistua kyseiselle laturetkelle jos keli sallii luistelun.
Matti Purojärvi | nol viis nol - 410 8473 | Trek Superfly FS 9.9 SL
Jypsin Jämsän osasto on mukana leveällä rintamalla. Vielä kun viikko höpistään, niin saadaan legendaarinen Ohiampujakin ylipuhuttua reissuun, Nyt varmoja: Pete, Ari, Kauraharju ja Pekka
onkos jämsänäijät lähdössä perinteiselle vai vapaalle?
itse olen menossa vapaalle!
arsi
itse olen menossa vapaalle!
arsi
Vapaalle ollaan menossa mekin. Tarkoitus olisi mennä sellaista tasaista matkavauhtia.
hei pitäskö meidän toteuttaa yhteislähtö??
niille jotka pohtii vielä lähtöä niin sanoisin et tolla on tosi iisi latuprofiili!
ja ryhmässä voitas edetä leppoisasti!!!
niille jotka pohtii vielä lähtöä niin sanoisin et tolla on tosi iisi latuprofiili!
ja ryhmässä voitas edetä leppoisasti!!!
Meikäläinen ei vanhana miehenä hiihdä kuin max 11 km/h.
Sillä ei teidän porukassa pysy mukana, mutta onneksi siellä on muitakin hitaita (toivottavasti).

Tiistain hiihtolenkki
Huomenna tiistaina kevyt hiihtolenkki Hiihtomaa-Ampujien maja-Palokka ja takaisin (30 km). Kahvitauko Ampujien majalla Palokan jälkeen. Lähtö Hiihtomaasta klo 10 - ehtii takaisin katsomaan MM-hiihtoja.
no niin matti nyt sitä lähtöaikaa esille!!!!