Moro.
Tsekkaappa ihan vaan huvin vuoksi Canyon 29 tuotteet.
Kun menet tilaamaan, niin ohjelma kysyy noin 10 kriittistä mittaa bodistasi ja ehdottaa sinulle sopivaa runkoa.
https://www.canyon.com/_en/mountainbike ... tml?b=3037
Itse olen todella tyytyväinen tähän, osu ja uppos kerralla.
https://www.canyon.com/_en/mountainbike ... tml?b=3055
Hinta laatusuhde on hyvä.
Pete
maastopyörä 165cm:lle
Re: maastopyörä 165cm:lle
Onpa hieno menopeli
Mut mulla vaan toi 1000-1500 käytettävissä eli jäykkäperällä liikkeelle. Säästää sitten seuraavaan enemmän euroja.
Mut joo canyon näyttää tyylikkäältä, s-kokokset näytti olevan loppuunmyyty, ainakin tuon hintaluokan yksilöstä. Tilaamisen tekee hankalaksi tää mun kokemattomuus, kun ei tiedä miten 29er: t soveltuu ja pitääkö kääntyy sitte 26:n puoleen. Mutta kivahan näitä on spekuloida. Mut onpa kyllä siistejä noi pyörät canyolla, trekit on romuluisempia jotenkin. Mut,mut,mut....ei ehkä uskalla vielä tilaamaan. Fillari-lehden foorumilla oli kyllä joku alottelija nainen kans tilannu canyonin ja oli tyytyväinen....antaa asian hautua hieman (kun ei muutakaan voi), kyllä tuo trekki pitänee testata.

Mut mulla vaan toi 1000-1500 käytettävissä eli jäykkäperällä liikkeelle. Säästää sitten seuraavaan enemmän euroja.
Mut joo canyon näyttää tyylikkäältä, s-kokokset näytti olevan loppuunmyyty, ainakin tuon hintaluokan yksilöstä. Tilaamisen tekee hankalaksi tää mun kokemattomuus, kun ei tiedä miten 29er: t soveltuu ja pitääkö kääntyy sitte 26:n puoleen. Mutta kivahan näitä on spekuloida. Mut onpa kyllä siistejä noi pyörät canyolla, trekit on romuluisempia jotenkin. Mut,mut,mut....ei ehkä uskalla vielä tilaamaan. Fillari-lehden foorumilla oli kyllä joku alottelija nainen kans tilannu canyonin ja oli tyytyväinen....antaa asian hautua hieman (kun ei muutakaan voi), kyllä tuo trekki pitänee testata.
Laitetaan lusikkaa soppaan kun olen juuri itsekin siirtynyt 29:en puolelle. Eka pyörä oli jäykkäperä 26, toinen täysjousto 26 ja kolmas jäykkäperä 29 (Kona Kahuna). Paras ajokokemus on kyllä tällä viimeisellä. Tietty taidotkin on toivottavasti kehittyneet mutta en kaipaile sitä joustoa taakse. Mukavahan se on ja helpottaa ajoa mutta ehkä se ei sittenkään ole se pyörän kehityksen korkein aste 
Mutta koeajohan ja oma tuntuma se sitten kuitenkin on joka ratkaisee. Jokainen pyörän ostoa tehnyt tietää valinnan tuskan.
Ai niin, pituutta on komeat 170.

Mutta koeajohan ja oma tuntuma se sitten kuitenkin on joka ratkaisee. Jokainen pyörän ostoa tehnyt tietää valinnan tuskan.
Ai niin, pituutta on komeat 170.
Kona kahunaa kokeilin, mut siitä oli se 16 tuumanen olemassa. Muuten siis todella hyvä, mut ajoasento ihan pysty. Renkaat oli buenon massiiviset
. Deluxe ois voinu olla se hyvä malli, mut ei ollu kokoo ja ajoasento ei kai ois muuttunu. Nythen pitää vaan ootella, aikataulutkin menee niin ristiin, että en tiiä miten ens viikon testailun käy. Mut rymistellään tolla inseralla meneen, on ainakin hyvä tuntuma, ku tärisee. Jos 29er:stä löytyy malli, jossa ajoasento on ok, niin luultavasti se lähtee mukaan. Koska haluisin vetää varmaankin enemmän vauhilla pidempää lenkkiä, kun teknistä maastoa.... 

Kona Kahunankin saa kisakireeks esim. kääntämällä ohjainkannattimen alaspäin.
Kisakiree spessu 29: https://lh5.googleusercontent.com/-IuWC ... 2013-02-25
Kisakiree spessu 29: https://lh5.googleusercontent.com/-IuWC ... 2013-02-25
Se joka vitsaa säästää saa kaatumataudin!
Joo, kyllä luvattiin toisessa myymälässä, että 29er:n saa mullekin sopimaan juurikin tuolla tyylillä. Mutta kokokokeilu tulee luultavasti päättämään pyörien taiston, samalla rahalla saan luultavasti laadukkaammat osat trekkiin kun konaan (?). X-caliber vs. Kona kahuna deluxe.....or what 

No niin, nyt on millä ajaa. Trekin cobia ja 15,5 on koko. Hinta kohillaan ja ajoasento. Kiitos vinkeistä. Kaks koeajoo ja paremmin istuva lähti mukaan. 

Palaa sivulle “Maastopyöräily”