Enduro 2011

Muiden järjestämät kilpailut, tapahtumat ja toiminta sekä niihin
osallistuminen (Marathon, Tahko jne)
joukok

Re: Enduro 2011

ViestiKirjoittaja joukok » 12 Syys 2011 15:58

Janilla hyvä juttu Ellivuoresta.

T.jouko

Jaquels

ViestiKirjoittaja Jaquels » 12 Syys 2011 19:22

Tsupilui !!

Oli viimeinen kilpailu viikonloppu edessä Ellivuoren hiihtokeskuksessa, ja tilanne näytti uhkaavasti siltä että jään kotiin lasten kanssa vaimon ollessa töissä. Perjantaina leikimme lasten kanssa, kun kuulin puhelimen soivan keittiössä. Vastasin puhelimeen ja minulta kysyttiin - että oletko lähdössä huomenna Ellivuoreen kilpailemaan. Vastasin ( leuka rinnassa ) : että eipähän tässä taida mihinkään päästä - puhelu loppui. Kaksi tuntia puhelun jälkeen soitin takaisinpäin ja kysyin - vieläkö on tarjous voimassa ja minulle vastattiin myönteisesti.

Lauantaina pääsimme lähtemään klo. 14 maissa. Navigaattori opasti viimeisen 10km, ja reiitistä tuli mieleen aikaisempi ralli harrastukseni sillä oli aika pientä tietä mitä ajoimme, mutta suomalaisella sisulla jatkettiin matkaa. Ellivuoren hotelli tuli eteemme klo 17. Nopeasti kamat vaihtoon ja Arsi antoi kartan kouraan, mutta ei kompassia... Kuljetuspalvelun piti olla klo 18 saakka joten ajttelimme viisaasti että ajetaan ensin rinnepätkä joka laskee suoraan traktorin lähtöpaikalle. Näin toimimme ja olimme traktorin kanssa samaan aikaan alhaalla. Odoteltiin että kuski kurvaa eteemme niin hän ajoikin traktorin kauemmalle parkkipaikalle. Me sitten kysymään - että vietkö vielä meitä ylöspäin ? Vastaus tuli asiakaspalvelu henkisesti että EN ! Ei auttanut muu kuin pistää kampeen kierroksia.

Ajettiin siis ek:t kertaalleen läpi ja jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt päästä ajamaan ne kahdesti. Reitti oli helpoin mitä tänä vuonna on kilpailuissa ollut. Yksi kivikkoinen alamäki oli jota piti treenata useamman kerran, siinä kaikki.

Kisapäivänä sitten tönättiin fillarit mäjelle joka taisi olla ihan oikea ratkaisu. Onneksi harraste luokkssa oli 5 erkoiskoetta yleisen 7;n sijaan niin ei ollut kilpailun jälkeen ihan tööt olotila.

Virheitä sattui 4:llä ensimmäisellä ek:lla, mutta viides tuli moitteettomasti ja siihen jos mihin oli mukava päättää Enduron kilpailukausi.

Keskisuomeen saatiin tältä kaudelta 2 SM mitalia. Yleisen luokan SM pronssia Juhani Kettuselle, ja Nuorten SM pronssia Jukka Pahajoelle. Onnea jätkille !!

Kiitokset kaikille jotka ovat olleet mukana kannustamassa ja tukemassa minua uuden harrastukseni parissa unohtamatta perhettä sekä lastenhoitajia ! Tämä on ollut minulle opettavainen vuosi. On tullut opittua paljon ja vielä on opittavaa erittäin paljon. Olen saanut paljon uusia ystäviä kisa viikonlopuilta / yhteislenkeiltä. Minulla on ollut hauskaa teidän kanssa ( toivottavasti teilläkin ) ja pidetään siitä huoli että ensi kaudella jatkuu sama meininki.

p.s

Ellivuoresta tuli muuten ensimmäinen Pivot päänahka, kiitos setä J :P

...ajokausi lopetellaan sitten virallisesti 8.10 Laajavuoressa Nasse Nait Raidissa, be there !! http://vimeo.com/15764492
- ota riski, ja rakastu rekkakuskiin -

bonzorno

ViestiKirjoittaja bonzorno » 22 Syys 2011 19:17

mortonki!

olisko kellään kiinnostusta lähtee vielä messilään päiväks?
http://retkikunta.net/misc/KILLER%20DH%202011.pdf
Se joka vitsaa säästää saa kaatumataudin!

Palaa sivulle “Tapahtumat, kilpailut ja toiminta Keski-Suomen ulkopuolella”