Keuruun kiertoajelu 2012 (Mtb)
Re: Keuruun kiertoajelu 2012 (Mtb)
Harmittavasti en pääse mukaan.
Matti Purojärvi | nol viis nol - 410 8473 | Trek Superfly FS 9.9 SL
Mä aattelin lähteä mukaan. Pitää ihmetellä myöhemmin niitä kyytejä. Pistin jos pyörän osiksi, mutta jos sen saisi kokoon. Nyt toisella pyörällä lenkille.
Olisin tunkkaamassa Samin kyytiin, kun oma auto muualla. Jos Sami haluaa jäädä yöksi, niin sitten paluu mahdollisesti jonkun muun kyydissä, jos sellaisia löytyy?!? Ja fillariteline löytyy.
antti
antti
Moon lähössä myös mukaan. Mulla kattotelineet kahdelle filolle. Tarvittaessa kolmaskin kuski mahtunee mukaan, ainakin jos katolle tai koukkuun löytyy jostain lisää telinettä.
Eniro näyttää 52 min ahjokadulta seiponniementielle - jääkö Keuruun polut tänäkin vuonna kokematta jos ahjokadun sukelluskeskukselta pääsee lähtemään 10.05 liikkeelle ja Keuruulla pitäis olla pyörän päällä jo 11.00?!?
Noooo jos sanotaan et viimestään 11.30 oltas pyörillä.
Multa saa yhden telineen katolle, jos jollakulla on tarvista!
T.Arsi
Multa saa yhden telineen katolle, jos jollakulla on tarvista!
T.Arsi
Se joka vitsaa säästää saa kaatumataudin!
Soitan sukelluskeskukseen huomenna ja kysyn josko sinne pääsisi jo aiemmin sisään - ilmoittelen täällä miten kävi. Harmi ois jättää Keuruu väliin vaan sen takia, että pitää saada sieltä tavaraa ulos la:na ja tuohon toimitukseen menee varmaan peräti 5 min!
Mahtuisko jonkun kyytiin yksinkertainen pyörä ja kuski? Voisin hypätä kyytiin keskusta kuokkala akselilla.
Antti
nolleneljäsataa 415 9oo
edit: kyyti löydetty
Antti
nolleneljäsataa 415 9oo
edit: kyyti löydetty
-
Minäkin tulen.
Miekin tulen ja ehdin klo 11 starttiin. Onko joku vielä ilman kyytiä tai onko jossain autossa tilaa kuskille ja pyörälle? Mulla on myös pyöräteline koukkuun johon menee 2-3 pyörää.
Palaa sivulle “Tapahtumat, kilpailut ja toiminta Keski-Suomessa”