Jässärit
Re: " Jäsenten väliset "
Alan kyllä kallistumaan tuohon Jusan kommenttiin. Täytyy kyllä olla aika ihmepätkiä että ovat kunnossa, mutta jos niitä löytyy niin ajetaan toki. 

PIVOT MACH 5,7 CARBON
Tuo saunakin tyrehtyi ,kun päätin mennä tänään sähläämään pitkän tauon jälkeen.
Otetaan homma uusiksi kesäkaudella.
T.jouko
Otetaan homma uusiksi kesäkaudella.
T.jouko
Näyttää ens viikkokin vielä niin kiireiseltä että ehdotan ke 19.6. Kuuntelen ...
"Makuasia on tosiasia"
Joo hyvin käy tuo ensiviikko ja päivällä ei niin väliä. Ehdotelkaa muutkin niin katsotaan mikä päivä natsaa parhaiten.
T.jouko
T.jouko
-
Jussin jälkeen tämä rampa vois kokeilla jälleen rytkytystä
Pete

Pete
Kirjoittelin tuonne SM-enskan osastolle:
"Passaisko Paasivuoren kisa sitten jussin jälkeen esim. ti 25.6. vai sotkeeko Tahkolle lähtijöiden kuvioita?"
Kenelle kävisi? Itse en Tahkoile, joten olisi ok.
t. antti
"Passaisko Paasivuoren kisa sitten jussin jälkeen esim. ti 25.6. vai sotkeeko Tahkolle lähtijöiden kuvioita?"
Kenelle kävisi? Itse en Tahkoile, joten olisi ok.
t. antti
Joo passaa se Paasivuori jussin jälkeenkin. Minulle käy kumpi vaan aika. Kertokaa muutkin omat mielipiteet. Toisaalta X ajajaa tarkoittaa X mielipidettä. Kuusi kuskia olisi sellainen sopiva minimimäärä tämän tyyppisille koitoksille.
T.jouko
T.jouko
-
Tämä setämies kävi eilen koittamassa filoilua. No jaa siitä ja sen kivusta, mutta Jussin jälkeinen kävisi mulle. Ajokunnossa en ole, mutta ei sen niin väliä. Kun sattuu niin tietää että on elossa.
Pete

Pete
Palaa sivulle “Tapahtumat, kilpailut ja toiminta Keski-Suomessa”