Maastolenkit

Maantie-, maasto- ja muut lenkit
dILETANTTI

Re: Maastolenkit

ViestiKirjoittaja dILETANTTI » 07 Huhti 2014 19:13

Maastossa ajetaan virallisesti tiistaisin ja torstaisin, kun kelit lämpenee. Enskalenkkejä ollaan aloiteltu hiljalleen, kun pahin jää on nyt kadonnut poluilta. Muuten on melkoisen hiljaista vielä ollut. Lenkkiseuraa voi kysellä täällä sekä Jypsin Facebook-ryhmästä. Viralliset lenkit ilmoitellaan myös Nimenhuudossa Jypsin ryhmässä.

Itse en ainakaan muutamaan päivään lenkille, kun on pöpöä elimistössä, mutta toivottavasti jo ensi viikolla ajelen taas polkuja.

Tyypillisesti lenkkejä on helpoista ja keveistä nopea vauhtiseen xc:hen sekä tekniseen enduroon.

-Jussi

Lähetetty minun MediaPad 10 LINK laitteesta Tapatalkilla

kaipi

Re: Maastolenkit

ViestiKirjoittaja kaipi » 09 Huhti 2014 22:49

Vähän statusraporttia xc-luontoisilta poluilta:

Tulipa itse ajeltua sekä ampujien majan, että ladun majan suunnalla. Jälkimmäisellä on poluilla vielä jäätä jonkin verran, toisaalta taas palokasta ampujien majalle sai ainakin melkein ajella kuivia latupohjia/polkuja.

Purkka

Tutustumislenkki Laajavuori XCM 2015 kisareittiin

ViestiKirjoittaja Purkka » 07 Kesä 2015 16:14

Tiistaina 9.6.2015 illalla tutustumislenkki Laajavuori XCM 2015 kisareittiin. Huomaa lähtöajat ja - paikat:
>> Aren Aukio Puistokatu 1 klo 17:30.
>> Killeriltä tenniskenttien lähettyviltä klo 18:00. Killerillä hyvät ja ilmaiset parkkipaikat autoille.
Jakaudumme ainakin kahteen ryhmään: reippaampivauhtiseen (ajoaika n. 2 tuntia) sekä rauhallisesti etenevään ryhmään (ajoaika 2,5 tuntia). Tarvittaessa muita ryhmiä em. väliltä.

Tervetuloa tutustumaan uusittuun reittiin!

Huom! Vain yksi Nimenhuuto-ilmoittautumistapahtuma kaikille ryhmille.
Matti Purojärvi | nol viis nol - 410 8473 | Trek Superfly FS 9.9 SL

Palaa sivulle “Yhteislenkit”