Morot !
Lauantaina 9.11.2013 Touruvuoren ajot. Ajetaan uusi luontopolku ja Peten teho EK:t. Lähtö kello 12.00 paikasta X. Eli lähtöpaikka päivitetään myöhemmin. Itse menen autolla lähtöpaikalle ja voin napata matkanvarrelta kyytiin halajia. Säävaraus eli jos huono keli niin perutaan. Nyt näyttäisi hyvää keliä lauantaiksi.
T.jouko
Enduroajot
Re: Enduroajot
No nyt selvisi, että lähtö on Pappilanvuoren parkkipaikalta. Eli toisesta liikenneympyrästä ylös ,kunnes tie loppuu parkkipaikkaan. Siitä on lähdetty ennenkin. Pivot Mikko tulee Hesasta völjyyn.
T.jouko
T.jouko
-
Hep!
Mulle kelpaa kyyti, mutta pääseehän tonne pyörälläkin jos on täyttä. Jouko asuit vissiin kanssa täällä jossain Kuokkalan kulmilla niin pitkää lenkkiä ei tähän Kekkolantielle tarviis heittää. Tai sitten voin tulla pyörän kanssa kohteeseen Y.
Mun lamppu on edelleen jossain paikassa Z Jyväskylän ja Hong Kongin välillä, mutta ehkä tuolta selviää ennen pimeää pois?
- Erno
Mulle kelpaa kyyti, mutta pääseehän tonne pyörälläkin jos on täyttä. Jouko asuit vissiin kanssa täällä jossain Kuokkalan kulmilla niin pitkää lenkkiä ei tähän Kekkolantielle tarviis heittää. Tai sitten voin tulla pyörän kanssa kohteeseen Y.
Mun lamppu on edelleen jossain paikassa Z Jyväskylän ja Hong Kongin välillä, mutta ehkä tuolta selviää ennen pimeää pois?
- Erno
Ok!
Kerro mistä kohdasta tulet kyytiin. Olen paikalla 11.40. Minun numero on nolla 5 nolla 40320 yksi.
T.jouko
Kerro mistä kohdasta tulet kyytiin. Olen paikalla 11.40. Minun numero on nolla 5 nolla 40320 yksi.
T.jouko
Se numero olikin 0 viisi 0 407320 yksi
Tuli siis pieni katkos muistipiiriin.
T.jouko
Tuli siis pieni katkos muistipiiriin.
T.jouko
-
No toivottavasti tämä toinen viesti löytää perille!
e. löysihän se
e. löysihän se
Mortonki!
Pivot Mikko myöhästyy hiukan. Eli raivaajantien parkkipaikalla 12.30 lähtö. Sovittiin , että poimin kuokkalan keskustan parkkipaikalta kyytiläiset. Muutetaan tämäkin kohtaaminen kello 12.10. Eli puolella tunnilla etiäpäin.
T.jouko
Pivot Mikko myöhästyy hiukan. Eli raivaajantien parkkipaikalla 12.30 lähtö. Sovittiin , että poimin kuokkalan keskustan parkkipaikalta kyytiläiset. Muutetaan tämäkin kohtaaminen kello 12.10. Eli puolella tunnilla etiäpäin.
T.jouko
Tiistaina 19.11 ajellaan Muuratsalon maisemissa pidempi 4-6 tuntia kestävä lenkki.
Lähtö klo 10:00 Satasarvisen parkkipaikalta. Eli muuratsaloon tullessa maasillan jälkeen vasemmalle Haikantie ja sitä n.100m ja P-paikka on vasemmalla.
Evästä mukaan ja kelinmukaiset vaatteet.
Lähtö klo 10:00 Satasarvisen parkkipaikalta. Eli muuratsaloon tullessa maasillan jälkeen vasemmalle Haikantie ja sitä n.100m ja P-paikka on vasemmalla.
Evästä mukaan ja kelinmukaiset vaatteet.
- ota riski, ja rakastu rekkakuskiin -
Siistiä!!!
Mie yritän saada Ohtolle vahtikaverin ja päästä mukaan - ainakin osaksi aikaa.
-Kaisa
Mie yritän saada Ohtolle vahtikaverin ja päästä mukaan - ainakin osaksi aikaa.
-Kaisa
No nyt tulikin tärkeää menoa just tuohon aamupäivän ajalle eli en pääse ajamaan huomenna.
Toivottavasti jaksatte infoilla jatkossakin, jos ajelette jossain Muuratsalo, Kinkomaa, Olympiakylä, Sarvivuori - akselilla!
Toivottavasti jaksatte infoilla jatkossakin, jos ajelette jossain Muuratsalo, Kinkomaa, Olympiakylä, Sarvivuori - akselilla!