Tänään ajettiin Jussin opastuksella Nuutin polkuja. Taas uutta settiä vaikka kuinka. Ukkoja oli kahdeksan.
Kiitokset Jussille!
T.jouko
Enduroajot
-
Re: Enduroajot
Mitä Haukkamäen jälkeen tapahtui? Droppailkaa jotain paikkojen nimiä, jotta tiedän edes suurinpiirtein missä olen liikkunut.
- ota riski, ja rakastu rekkakuskiin -
-
Kiitoksia.
Taidettiin pyörähtää myös tuossa Lintukankaan mäellä, eikö? Mitä sanoo ratamestari, jatkuisiko sieltä polkuja Korttajärven uimarannan tuntumaan? Jos moisia löytyy niin nehän täytyy ottaa käyttöön omillakin harhareissuilla niin ei aina tarvitse tietä pitkin ajaa.
Taidettiin pyörähtää myös tuossa Lintukankaan mäellä, eikö? Mitä sanoo ratamestari, jatkuisiko sieltä polkuja Korttajärven uimarannan tuntumaan? Jos moisia löytyy niin nehän täytyy ottaa käyttöön omillakin harhareissuilla niin ei aina tarvitse tietä pitkin ajaa.
-
Lintukankaanmäellä ajeltiin. Korttajärvelle pääsee luultavasti ainakin Sivula-nimisen tilan ohi kohti hiihtoreitin varrella olevaa kotaa. Jouko tietää ainakin tästä reitistä, kun ovat sitä käyttäneet Tikkakoskelle siirtymiseen. Poluista en tiedä mutta kartalla näyttäisi olevan monenlaista katkoviivaan Korttajärven suuntaan. Luulisi siis onnistuvan.
Itse olen aiemmin kartalta katsellut juuri tuota Korttajärvelle menemistä ja siitä jatkamista länteen. Ei tiedä vaikka sieltä pääsisi kiertelemään jonnekin.
EDIT: karttalinkki: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kart ... ra&lang=fi
Itse olen aiemmin kartalta katsellut juuri tuota Korttajärvelle menemistä ja siitä jatkamista länteen. Ei tiedä vaikka sieltä pääsisi kiertelemään jonnekin.
EDIT: karttalinkki: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kart ... ra&lang=fi
vois ajella Pivot Cupin reitin ja keräillä siimat pois,kun niistä on tullut moitteita.
- ota riski, ja rakastu rekkakuskiin -
-
Katsottava ehtiikö mukaan. Avidin takajarru ilmeisesti vuotaa. Aika työläät jarrut. Onhan tuo sinkula. Saa nähdä.
-
Tulossa! Olin aikeissa ehdotella reittiä Laajavuori, Ruoke, Vesanka suuntaan, jos olisi ollut jollain lisää tietämystä sen suunnan poluista. Mutta kaikki käy. Kiljukin!