Maantieyhteislenkit
Maantieyhteislenkit
Tiet alkavat pian olemaan jo maantiepyörällä ajettavassa kunnossa ja kausi tulee varmaan itse avattua tällä viikolla. Mutta milloinkahan maantieyhteislenkit jatkuvat?
Re: Maantieyhteislenkit
Keskiviikkona olis tarkoitus aloittaa yhteislenkit. Lähtöpaikka ja -aika vanhat tutut: Aren aukio ja klo 18:00. Varmaan joku 40km lenkki riittää ensimmäisellä kerralla, rauhallista tahtia. Eilen kävin pienellä testilenkillä ja hiekkaa oli paikoin runsaasti, et varovainen pitää olla. Ei huvittais lenkkikautta aloittaa kasalla
Jos mukaan on tulossa ensikertalaisia, niin kannattaa lukea tämä:

Jos mukaan on tulossa ensikertalaisia, niin kannattaa lukea tämä:
nolla viis nolla neljä nolla kaks ysi neljä viis yhdeksän
Nyt kun saatiin kokonaista kolmen hengen voimin lenkit liikenteeseen, niin mitenkäs jatketaan? Onko sunnuntaina lähtijöitä? En muista mikä on ollut normaali aikataulu sunnuntaisin, kun ei ole juuri niille päässyt, mutta itse voisin sunnuntaina lähteä liikkeelle joskus kympin maissa ja ajella kolmisen tuntia. Keli ainakin näyttäisi ennustusten mukaan suosiolliselta.
Lenkkikausi avattu juu. Hyvä ettei lähdetty kiertämään normireittiä Viherlandian kautta
. Parista suunnasta tuli pyyntöä, että keskiviikkolenkeille lähdettäisiin näin kevätkaudella 18:15, niin ehtisi töistä ja opiskeluista mukaan lenkille. Itelle tämä sopii ok. Yhteislenkeillä ei ny hirveästi porukkaa ole käyny, niin pieni jousto sopii muillekkin? Saadaan kaikki halukkaan mukaan. Katotaan sit kesällä kun kurssit on loppuneet et lähdetäänkö taas vähän aikaisemmin.
Teen uuden topicin sunnuntai-lenkeistä, sinne viestit viikonloppulenkeistä.

Teen uuden topicin sunnuntai-lenkeistä, sinne viestit viikonloppulenkeistä.
Ainakin viimeisen viikon ajan on sen verran tiuhasti tullut vastaan maantiepyöriä, että kyllä Jyväskylän seudulla pitäisi olla aika paljon potentiaalisia osallistujia yhteislenkeille. Verrattuna muistikuviin viime kesästä tuntuu jotenkin, että maantiepyöräilijöiden määrä on kasvanut huimasti tai sitten kevätinnostus on saanut kaikki liikkeelle samaan aikaan.
Moro,
huomasin näköjään liian myöhään, että lähditte tänään jo klo 10. No, käynpä sitten itekseni hirvaskankaan tai vastaavan. Keskiviikkona taas toivottavasti mukana, olin tosiaan yksi niistä jotka toivoi 1815 aloitusta.
huomasin näköjään liian myöhään, että lähditte tänään jo klo 10. No, käynpä sitten itekseni hirvaskankaan tai vastaavan. Keskiviikkona taas toivottavasti mukana, olin tosiaan yksi niistä jotka toivoi 1815 aloitusta.
joelk + muut: jos olette tulossa myöhässä Arelle, niin pistäkää viestiä jotain kautta niin tiedetään odotella muutamat minuutit. Huomiseksi lupailee heikompaa säätä, mut toivottavasti ennuste vielä tuosta paranee. Mut vesisateeseen en lenkkiä lähde ajamaan. Onneks viikonlopuksi on tulossa lämpöaaltoa 

Moi,
itse ainakin ehdin tänään tasaks mestoille, eikä toi sääkään nyt niin huono ole
E: vai oliko sittenkin? Venailin arella johonkin 1810 asti ja lähdin sitten itekseni muuramen suuntaan kun ketään ei näkynyt. Toivottavasti ens viikolla sataa vähän vähemmän.
itse ainakin ehdin tänään tasaks mestoille, eikä toi sääkään nyt niin huono ole

E: vai oliko sittenkin? Venailin arella johonkin 1810 asti ja lähdin sitten itekseni muuramen suuntaan kun ketään ei näkynyt. Toivottavasti ens viikolla sataa vähän vähemmän.
Mites keskiviikkona, onko lähtijöitä ja onko 1815 lähtö mahdollinen?
huomenna lenkille juu. Ja lähdetään vähän myöhempään juu, yritä kiirehtiä paikalle mahd. nopeasti
Lenkin suunta vois olla vaikka Luonetjärvelle, Tikkakosken suuntaan?