< 2h endurolenkit
Re: < 2h endurolenkit
Ei kannata mennä Ylläkselle, setäsillä on tänään pää niin kipeä ettei pyörä liikahda terassin pihasta minnekään! 

"Makuasia on tosiasia"
-
Lähden ~2 ( - 3) h lenkille Palokan suunnasta n. klo 15.30 - 15.00. Jos sattuu kiinnostamaan, niin nöl-nel-nöl viis-viis 35 22 seittemän.
-Jussi
-Jussi
-
-
Joo. Mäelle noustiin heinäojantien päästä.
-
En tiedä nyt oikein mihin keskusteluun huutelen.. Tää topikki tuntuisi omaan ajoon parhaimmalta. En nykyisellä kunnolla jaksa mitään 3-4 tunnin endurolenkkejä polkea, joskin en tiedä onko ajoni enduroa ollenkaan, mutta xc ajo on teknisesti liian helppoa, ehkä trailiajo sopisi kuvaamaan omaa ajoani, no joo..
Asiaan, olen juuri Jyväskylään muuttanut ja kaipaisin ajoseuraa ja tietoa hyvistä reiteistä? Asun Kortepohjassa ja mukavaa oisi jos joku näyttäisi vähän paikkoja. Pari vuotta mtb olen harrastanut.
Pari kertaa olen käynnyt kiertämässä Laajavuoren luontopolun, ihan kiva reitti, joskin ne nousut on paikoitellen aivan hirveitä.
En ole vielä jypsiläinen, mutta tarkoitus olisi liittyä, josko tiedän mihin olen liittymässä.
Asiaan, olen juuri Jyväskylään muuttanut ja kaipaisin ajoseuraa ja tietoa hyvistä reiteistä? Asun Kortepohjassa ja mukavaa oisi jos joku näyttäisi vähän paikkoja. Pari vuotta mtb olen harrastanut.
Pari kertaa olen käynnyt kiertämässä Laajavuoren luontopolun, ihan kiva reitti, joskin ne nousut on paikoitellen aivan hirveitä.
En ole vielä jypsiläinen, mutta tarkoitus olisi liittyä, josko tiedän mihin olen liittymässä.
Näitä < 2h lenkkejä on ollut vähän harvakseltaan. Itse näitä tänne kinusin mutta en ole sitten oikein ehtinyt näitäkään ajamaan.
Kannattaa käydä kokeilemassa noita tiistain ja torstain endurolenkkejä jos vain aikaa on. Lenkit on yleensä aika leppoisia, porukka kerätään mäkien päällä kasaan ja erilaisia "minne sitten" palavereja on pitkin matkaa. Eli jos ajotekniikkaa on yhtään kertynyt niin mukana kyllä pärjää.
Kannattaa käydä kokeilemassa noita tiistain ja torstain endurolenkkejä jos vain aikaa on. Lenkit on yleensä aika leppoisia, porukka kerätään mäkien päällä kasaan ja erilaisia "minne sitten" palavereja on pitkin matkaa. Eli jos ajotekniikkaa on yhtään kertynyt niin mukana kyllä pärjää.
-
Kiitos. Täytyy kokeilla porukka-ajoja.
Tietääkö kokeneemmat maastomenijät pääseekö tuolta Ampujien majan ohi meneveltä reitiltä (metsoreittikö se on?) jotenkin kiertämään noin parin tunnin lenkkiä polkuja pitkin?
Itse päädyn aina tuolle Hiekkapohjantielle, jota pitkin jynkkääminen ei ollut se mitä oltiin hakemassa. Tuolta löytyy pari omaa yritystä reitin löytämiseen:
https://maps.google.fi/maps/ms?msid=218 ... 8,0.119133
En nyt äkkiseltään keksinyt mihin tälläinen kysymys sopisi, joten laitoin tänne.
Itse päädyn aina tuolle Hiekkapohjantielle, jota pitkin jynkkääminen ei ollut se mitä oltiin hakemassa. Tuolta löytyy pari omaa yritystä reitin löytämiseen:
https://maps.google.fi/maps/ms?msid=218 ... 8,0.119133
En nyt äkkiseltään keksinyt mihin tälläinen kysymys sopisi, joten laitoin tänne.
Joskus piirtelin kartalle ulkomuistista "enskahenkisiä" polkuja, toivottavasti noista on apua:
Kiitos, noissahan riittää tutustumista!