Viikonlopun maastolenkit

Maantie-, maasto- ja muut lenkit
Purkka

Re: Viikonlopun maastolenkit

ViestiKirjoittaja Purkka » 29 Loka 2012 20:50

Minäkin skippaan: kuntotesti maanantaiaamuna.
Matti Purojärvi | nol viis nol - 410 8473 | Trek Superfly FS 9.9 SL

nordbundet

ViestiKirjoittaja nordbundet » 29 Loka 2012 22:37

Vähän kyseenalaista ilmeisesti onko kukaan innokkaista Mörölle lähtijöistä edes terveenä. Oma tilanne juuri nyt huono. Lauantai toki jollain todennäköisyydellä saattaisi jopa olla se ensimmäinen oireeton päivä jos kaikki menee vauhdilla putkeen.

dILETANTTI

ViestiKirjoittaja dILETANTTI » 30 Loka 2012 08:08

Minulla on flunssa jo, ehkä, menossa pois päin. Sunnuntaina satutin tosin polvea, joka ei ole vielä ihan 100 % kunnossa. Katsellaan loppuviikkoa kohti lisää.

dILETANTTI

ViestiKirjoittaja dILETANTTI » 30 Loka 2012 22:38

Perutaanko suunnitelmat Mörköpolu/Konnevesi-ajelusta ensi viikonlopulle? Itse en ole ajanut kuin työmatkoja viimeisen puolentoista viikon aikana flunssan takia ja polvikin on vielä vähän arka. Sääkin näyttäisi oleva epäsuosiollinen. Vai mennäänkö kuitenkin? Onko kukaan enää innostunut?

Jos ei mennä, niin sitten speedway-kisat. O: iso maasturin raato tai vastaava.

sami

ViestiKirjoittaja sami » 31 Loka 2012 06:43

Kyllä Mörköpolu/Konnevesi-ajelu kiinnostaa, tosin kyytiä olen vailla.
Myös terveenä, ainakin toistaiseksi...
Tarvittaessa aikainen herätyskään ei ole issue.

Human Traffic

ViestiKirjoittaja Human Traffic » 31 Loka 2012 10:18

Kyllä edelleen viikonlopun reissu kiinnostaa, varsinkin jos joku huolii ottaa kyytiin..

Eepu

ViestiKirjoittaja Eepu » 31 Loka 2012 10:25

Lauantaina lenkkiseuraa tarjolla Tahkon maisemissa, jos joku muukin sielläpäin sattuu olemaan. :)

nordbundet

ViestiKirjoittaja nordbundet » 31 Loka 2012 11:12

Mörköpolku pakkaskelissä kiinnostaa ns. kybällä, mutta tämän viikonlopun osalta en ole sinne lähdössä. Ei mitään järkeä koska en ehdi tervehtyä kunnolla.

Speedway full support! Superkäppäinen nouda-pois hintainen atb-hybridinraato lyhyellä 1,1/8" emäputkella vois olla omalla lahjoituksia_otetaan_vastaan-/ostoslistalla. Eritoten naisten mallia olevalla alumiinirungolla. Kukkakuviointi ja jossainmäärin toimiva ohjainlaakeri silkkaa plussaa. Kuva

dILETANTTI

ViestiKirjoittaja dILETANTTI » 01 Marras 2012 00:08

EDIT: Minun pitää kuitenkin perua tämä juttu omalta osaltani. Ei ole kunto tänä aamuna sellainen, että voisi ajella huolettomasti viikonloppuna.

Sami, Human Traffic, Jouko (?), Jussi,

Oliko vielä tässä vaiheessa muita? On ollut vähän kiirusta töiden osalta, eikä ole ehtinyt tätä ideoida.

Minulla olisi auto käytössä. Kaksi fillaria katolle, 1-2 koukkuun tai purettuna peräkonttiin. 4 pyörää ja kuskia menee autossa. Ehkä viideskin menisi, jos ei ole isoja takapenkkiläisiä. Lähtö voisi olla klo 9-10 tienoossa.

Lenkki ei ole mikään XC-revitys vaan haussa on enemmän polkujen ajelua. Ajoaika 3-5 h, ehkä.

Sää on ehkä se suurin kysymysmerkki. Itse olen ollut flunssassa 2 viikkoa, joten ihan heti en viitsisi itseäni kastella. Viimeksi vettä oli keskiön yläpuolelle, ja se riitti tähän flunssaan :)

-Jussi

EDIT: Omalta kohdaltani peruttu.

dILETANTTI

ViestiKirjoittaja dILETANTTI » 01 Marras 2012 07:25

Joudun siis perumaan omalta osaltani viikonlopun lenkin.

Palaa sivulle “Yhteislenkit”