Seuralle on hankittu Wurthin momenttiavain 20-100Nm alueella. Tilauksessa on myös pienemmille momenteille eli 4-20Nm lähiaikoina. Tuo isompi avain on tällä hetkellä minulla kotona Kortepohjassa. Ota yhteyttä, jos tarvitset lainaan! nol-nel-nol5950251 tai antti.berg at elisanet.fi
Hankintojen rahoitus endurojoukkueen sponsorirahoilla.
Antti b
Seuran työkalut
Seuran työkalut
Erittäin hyvä juttu! Momenttia tarvitaan aina.
Mites, oisko kannatusta muille (seuran) työkaluille? Esim ohjainlaakeriprässi tulis ekana mieleen. Sitä yksi tarttee harvemmin, mutta seurassa sille olis varmaan enemmän käyttöä ...
Mites, oisko kannatusta muille (seuran) työkaluille? Esim ohjainlaakeriprässi tulis ekana mieleen. Sitä yksi tarttee harvemmin, mutta seurassa sille olis varmaan enemmän käyttöä ...
"Makuasia on tosiasia"
-
Re: Seuran työkalut
Onko tuo pienempien momenttien avain jo hankittu?
Voisi kiinnostaa lainata, jos sellainen löytyy.
-Jussi
Voisi kiinnostaa lainata, jos sellainen löytyy.
-Jussi
Kyllä niitä on iso ja pieni ollut!
Saa kertoa kenellä ne tällä hetkellä on!
Saa kertoa kenellä ne tällä hetkellä on!
Se joka vitsaa säästää saa kaatumataudin!
Joo enpä heti huomannut tätä jutustelua. Molemmat momentit ovat nyt minulla. En tosin tarvitse niitä enään joten ne on käytettävissä.
T.jouko
T.jouko
Morot!
Vien momenttiavaimet Antille tänään. Sieltä niitä saapi ,jos tarvii.
T.jouko
Vien momenttiavaimet Antille tänään. Sieltä niitä saapi ,jos tarvii.
T.jouko
-
Joo voisin ehkä jossain välissä lainailla niitä, mutta @£$@£$@£€@£€£$£$$€[€[[]{]{€€$€£@$€@£€@£€£@€£$$$€{€{ työt vei kaiken ajan, p***rkule.
Soittelen sitten Antille.
-Jussi
Soittelen sitten Antille.
-Jussi
-
Anteeksi, mutta enskaporukan momenttiavaimet on minulla edelleen. Luulin, että palautin ne jo Antille, mutta tuossa ne olikin pussissa tallin pöydällä. Kun näyttää kausi olevan alussa, niin voisin palautella. Jos jollain on tarvetta pikaisesti, niin täältä löytyy.
Piti soitellakin niistä, kun olisi tarkoitus vaihtaa laakereita yms. Jos ajelet Laajavuoressa päin, tuotko mulle?!?
t. antti
t. antti
Palaa sivulle “Pyörän huoltaminen”